Zawiadomienie o Zebraniu Przedstawicieli

Staw Noakowski, dnia 10.11.2021 r.

ZAWIADOMIENIE

 

Na podstawie §22 i 23 Statutu Banku Spółdzielczego w Nieliszu z/s w Stawie Noakowskim Zarząd Banku informuje, że Zebranie Przedstawicieli odbędzie się w dniu 07.12.2021 r. o godz. 900 w Klubie Kultury - Staw Noakowski 101. W przypadku braku quorum Zebranie Przedstawicieli odbędzie się niezależnie od ilości obecnych Członków w drugim terminie w dniu 07.12.2021  r. o godz. 930.

Planowany porządek obrad:

  1. Otwarcie Zebrania Przedstawicieli.

  2. Wybór Prezydium Zebrania Przedstawicieli.

  3. Przyjęcie Regulaminu obrad.

  4. Przyjęcie porządku obrad.

  5. Wybór Komisji Mandatowo – Skrutacyjnej, Wnioskowej.

  6. Stwierdzenie prawidłowości zwołania Zebrania Przedstawicieli i jego zdolność do podejmowania uchwał.

  7. Przyjęcie protokołu z poprzedniego Zebrania Przedstawicieli.

  8. Informacje dotyczące podjętych działań połączeniowych.

  9. Sprawozdanie z przebiegu i wniosków z Zebrań Grup Członkowskich.

  10. Dyskusja.

  11. Podjęcie uchwał w sprawach:

  1. połączenia z Bankiem Spółdzielczym w Izbicy,

  2. połączenia z Bankiem Spółdzielczym w Krasnymstawie.

  1. Wolne wnioski.

  2. Zamknięcie obrad.

Zgodnie z § 23 Statutu Banku w lokalu Banku będą wyłożone:

  1. projekty Uchwał Zebrania Przedstawicieli na dzień 07.12.2021 r.,

  2. protokół z Zebrania Przedstawicieli z dnia 30.06.2021 r.

                                                                                                                                                                        Zarząd Banku Spółdzielczego